Sunday 8 April 2012

Magnetic Island

I forrgar anlande vi till Magnetic Island som ar en o som ligger i narheten av townsville. Har haft STRALANDE vader. Jag (Jennifer) har sovit fram tills idag eftersom att jag fick lite feber mm. Som tur var blev jag piggare idag och vi kunde delta i guidad tur pa djurparken har pa hostelet. Fick halla massa spannande djur, bla en krokodil! Har slappat vid poolen i eftermiddag och imorgon aker vi vidare till Mission beach dar det blir annu mer stekning infor hemresan;) 10 dagar kvar tills vi sitter pa flyget hem!

Glad pask ifran Jennifer och Martina

"Maggie"

Vild koala

Svart kakadua

Pinecone lizard

Odla/Orm

Koalis - bild tagen av MASTER FOTOGRAFEN Jennifer

FOKUS!

Python

Python

4 comments:

  1. Åh, lika underbart vackra bilder som vanligt!! =) Djuren är supersöta (ok, de håriga djuren..INTE ormarna o ödlorna :P ) .. men sötast är ni 2! :D Jag vill också gulla med koalor!!=)

    ReplyDelete
  2. fy faaan vad äckligt med oormar!!! Hur kändes det? Uuh, är livrädd för sån skit. koalan var fin dock! (:

    ReplyDelete
  3. Helena Och du Martina när du var liten då var du livrädd för alla små krypp!!! Fina bilder!!! har glot på dem många gånger!! Hoppas jag får uppleva koala söttisar i år jag oxå!!!!!! Kramizar mammsen och Ulrik

    ReplyDelete
  4. Hoppas du är frisk nu Jejja och att du inte smittade Martina. Fina bilder som vanligt: Åhhh....en koala!!!

    Jejja: Vilka fina hästar vi har sett i Skåne. Kolla min blogg för att hänga med. Längtar efter dig!!!! KRAAAAAM!!!

    ReplyDelete